Поширені питання
У отриманому товарі виявлений брак. Що робити?
1. Необхідно зафіксувати пошкодження - сфотографувати його.
2. Відправити фото з пошкодженням нам на електронну пошту - meblisi.shop@gmail.com
3. Нами буде подана заявка на рекламацію (заміну) пошкодженої частини товару або його повністю.
4. Замінена деталь або товар цілком буде відправлений вам за наш рахунок.
5. Заміна не буде проведена якщо товар вже був зібраний вами так як дефект міг бути завдано під час складання.
При отриманні товару виявили пошкодження упаковки. Що робити?
Поштові перевізники завжди фіксують якщо у товара пошкоджена упаковка при прийомі. Якщо такої позначки немає в першу чергу потрібно уважно оглянути товар на предмет пошкоджень (подряпин, відколів і т. д.). Якщо такі були знайдені потрібно скласти акт отримання товару та претензію до перевізника.
Перед відправкою товар в обов'язковому порядку страхується відповідно до його вартості.
Перевізник повинен ознайомитись та розглянути вашу претензію і повернути гроші за пошкоджений товар.
Не вистачає елементів в отриманому товарі.
У комплекті з товаром є інструкція по зборі та комплектації.
Якщо перевіривши комплектацію ви виявили відсутність якого-небудь елемента зв'яжіться з нами і назвіть його номер.
Після цього ми складемо заявку в рекламаційний відділ виробника. По приходу відсутніх елементів вони будуть відправлені за наш рахунок.
Передоплата - це обов'язково?
Так, це обов'язково.
Це наша страховка, адже замовляючи та забираючи товар на фабриці ми оплачуємо повну його вартість.
Чому доставка займає так багато часу якщо на сайті зазначено, що товар "В наявності"?
Мітка "В наявності" позначає що товар знаходиться на фабриці і його можна привести в Україну.
Мітка "Немає в наявності" позначає що товар який відзначений знятий з виробництва.